Γιατί αξίζει να παίρνεις μέρος σε επί πληρωμή online έρευνες;

Οι επί πληρωμή online έρευνες βοηθούν τόσο τις εταιρείες που τις διεξάγουν, καθώς μπορούν να φτάσουν σε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα όσον αφορά την λειτουργία της αγοράς και τη συμπεριφορά / σκέψεις των καταναλωτών, όσο και αυτούς που παίρνουν μέρος σε αυτές, καθώς όχι μόνο η γνώμη τους μετράει στη διαμόρφωση της αγοράς και των εταιρειών, αλλά και πληρώνονται γι’ αυτή τη συμμετοχή τους.

Οι επί πληρωμή online έρευνες βοηθούν τόσο τις εταιρείες που τις διεξάγουν, καθώς μπορούν να φτάσουν σε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα όσον αφορά την λειτουργία της αγοράς και τη συμπεριφορά / σκέψεις των καταναλωτών

Υπάρχουν ακόμα πολλά πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν τη συμμετοχή σε online έρευνες και ερωτηματολόγια:

  • Δεν υπάρχει αυστηρό χρονικό πλαίσιο. Αντιθέτως, υπάρχει ελαστικότητα στον χρόνο διεκπεραίωσης της κάθε διαδικτυακής έρευνας.
  • Δεν απαιτείται εμπειρία. Οι online έρευνες μπορούν να συμπληρωθούν σχεδόν από όλους, χωρίς να απαιτούνται ιδιαίτερες δεξιότητες, εμπειρία, ή ακαδημαϊκές γνώσεις.
  • Λόγω της μεγάλης ποικιλομορφίας τους, υπάρχουν άφθονες έρευνες για κάθε προφίλ, ανεξαρτήτως προσωπικών προτιμήσεων ή ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του κάθε υποψηφίου.
  • Οι επί πληρωμή online έρευνες είναι εύκολες τόσο στη διατύπωση των ερωτήσεων όσο και στην θεματολογία. Συνήθως, δεν απαιτούνται παρά λίγα λεπτά για την επιτυχή ολοκλήρωση της κάθε έρευνας.
  • Ακόμα κι αν κάνεις εγγραφή σε κάποιο από τα πολλά ερευνητικά panels που προσφέρουν επί πληρωμή online έρευνες, μπορείς να κάνεις εγγραφή και σε άλλα. Δεν υπάρχει κάποιος προορισμός ως προς αυτό. Η συμμετοχή σε πολλά τέτοια panels αυξάνει το μέγεθος του δυνητικού εισοδήματος από τη συμμετοχή σε online έρευνες.
  • Πολλές από τις έρευνες σχετίζονται με προϊόντα και υπηρεσίες που ακόμα δε κυκλοφορούν στην αγορά. Έτσι, δίνεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να έρχονται πρώτοι σε επαφή με πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες.
  • Η γνώμη, τα σχόλια, και το συνολικότερο feedback των συμμετεχόντων έχουν άμεση επίδραση στη διαμόρφωση της αγοράς και της εταιρικής συμπεριφοράς. Η γνώμη των καταναλωτών / χρηστών / συμμετεχόντων μετράει. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που διεξάγουν έρευνες / ερωτηματολόγια οι εταιρείες. Το κέρδος από τις έρευνες δεν είναι μόνο μια έξτρα πηγή εισοδήματος, αλλά και η ικανοποίηση του να συμμετέχεις ενεργά στη διαμόρφωση της αγοράς και της εταιρικής συμπεριφοράς.

Αυτοί οι λόγοι αρκούν και με το παραπάνω ώστε να κάνεις εγγραφή, σήμερα κιόλας, στο www.tgmpanel.gr!

TGM Research - mobile surveys

ΗTGM Panel Greece ανήκει στον μεγάλο πάροχο παγκόσμιας έρευνας αγορών - TGM Research FZE. Όλοι μας, ζούμε σε ένα ψηφιακό κόσμο. Ας τον ανακαλύψουμε μέσα από έρευνες αγοράς. Έλα μαζί μας σε αυτό το ταξίδι χωρίς περιορισμούς.